Tuesday, August 10, 2010

ESOK SUDAH PUASA!!



• SALAM RAMADHAN aku ucap an pade sume muslimin dan muslimat…wahhh esok sudah mau pose…ramadhan kali ni mmg terasa len sgt..huhu jaoh same family..pagi2…sahur kne la mangun sendri…huhu masak sendri..makan pon sendri..huaaaaa..xpe2…idop mesti blaja tuk berdikari..aku maseh ade kwn2 aku…same2 la kite hayati ramdhan kali ni wlopon jauh same kuage…x sbar ase nye nk pose…yahoo
• X lengkap ase nye kalo nk tibe nye bulan pose ni..kite xbemaaf maafan sesame rakan yg kite knl..untuk kali ni…dibulan yg mulia kite awali dgn hati yg bersih bkn?
• maka dikesempatan nk menyambut bulan ramadhan ni juge..aku ade ckit ucapan untuk sume..



UNTUK SAHABAT

Aku sedar memang bukan teman yang sempurna untuk kamu.
Kesalahan dan kekhilafan. Selalu saja ada diantara kita.
Terutama aku yang sering menyusahkan kamu.
kawan2!!!jgn ponteng puasa dan Maafkan zahir Batin.
Kamo sume mmg shabat yang bek..
sampi skang terasa gembira nya..
maafkan aku atas semuanya yg pena aku lakukan..
maafkan juga bukan niat ku memburukkan keadaan
Anggap lah ape yg terjadi..
Silap yg pena kita sume lakukan..
salam puasa untuk sume….


UNTUK AYAH DAN IBU

Ayah dan Ibu sudah menukar seluruh jiwa
semata untuk kebahagian aku
Dan sampai saat ini belum tentu aku boleh
memberi kebahagian untuk Ayah dan Ibu
walaupun aku jauh dari pandangan matamu
aku disini amat merindui saat manis berpusa dengan kamu
disini aku belajar belajar berdikari
menjalani rutin puasa bukan lagi bersama keluarga
tetapi besama rakan-rakan ku
ayah ibu..Selamat Beribadah Puasa
Mohon maaf zahir dan batin


UNTUK KEKASIH HATIKU

Semua yang kulakukan adalah untuk kebahagianmu.
Segalanya adalah untukmu.
Hanya saja aku bukan perempuan yang sempurna
selalu saja ada kata dan kesalahan
yang mungkin ada menyakiti hatimu.
Selamat berpuasa sayang, terimalah maafku.
Bersama 1000 cinta,
Mungkin baru saja kita bercinta
namun tidak ada yang boleh
membuat kamu ceria dan bahagia.
Beri aku lebih banyak hari, bulan, bahkan tahun,
untuk dapat lebih membahagiakanmu.
Bersama bulan suci ini, kita bersihkan hati
benang-benang pengertian diantara kita.
Maaf sekiranya aku melukakan hatimu
Tapi aku 100% cinta kamu.
PUASA PENUH ye syg….
I Love U.

No comments:

Post a Comment