Sunday, July 25, 2010

knp aku dicni??

Tirmas kerane sudi mengunjungi blog aku..ini adlh kali pertame aku wat blog ni..mungkin ade yg mengenaliku..dn mungkin ade yg mahu knl aku..aku..berade dcni kerane ingin bekongsi ske dn duke sepnjg idop aku..ibarat diari idopku juge...nme diberi NURFATIHA BINTI MOHAMED RADZI aku dilahirkan di KLANG,Selangor.Now aku berade di PULAU PINANG menyambung pelajaran aku di ctu dgn mengambil jurusan dip. AKAUNTANSI. Mgkin ade yg merase kn jauh penghijrahan aku itu..tp..bg aku itu adelh titik jlanan yg hrus aku hrungi di POLITEKNIK SEBERANG PERAI. Aku dibesarkn oleh wanita yang aku sanjung  SITI SALLEDAH...sejak aku dilhirkn...die lah yg menjage aku dr kecik hingga lah aku skang..pengorbanan die terlalu byk sehinnga aku sendri xtau mcm mne nk bls jase nye...tanpe die..aku xbrade di POLITEKNIK..mungkin agak sukar untuk mencrite kn dari mule siape aku ini...krane byk suke dan duke yg aku tempoh sebgai ank,pelajar dan gadis.Bukan juge tujuan membuka kisah silam..hanya kisah ttg pejalanan hidupku..tp mungkin kisah yg dlu aku xkn ku buka dicni kecuali memberi kesan pade aku sekrg..make aku akn bekongsi cite ini pade sume...harap kamo sume phm..

No comments:

Post a Comment